Storing CV installatie

Ik ben huurder

Storingen aan de cv-ketel, klachten over het warm water of lekkende radiatorkranen kunt u als bewoner zelf direct melden bij het bedrijf Kemkens. Zij zijn (voor spoedgevallen 24 uur per dag) bereikbaar via telefoonnummer

088 50 50 350

Niet-urgente storingen kunt u ook doorgeven op de website van Kemkens. 
Let op
: Als u onlangs een nieuwe ketel heeft gekregen, belt u tijdens de garantieperiode met de installateur die de ketel heeft geplaatst.

Tips om zelf te doen bij een storing: 

Controleer of
– De gaskraan open staat
– De stekker in het stopcontact zit
– De waterdruk voldoende is (tussen de 1,5 – 2 bar)
– De kamerthermostaat hoog genoeg staat
– De warmwaterkranen goed dicht zitten
– Er voldoende radiatoren open staan

Ook kunt u de ketel resetten.

We doen ons best om een storing zo snel mogelijk te verhelpen. Hiervoor geldt:

Winterperiode, 16 september tot 15 mei

Als u de storing voor 21.00 uur meldt, verhelpen we die binnen vier uur.  Belt u na 21.00 uur, dan zorgen we dat de installatie de volgende dag voor 12.00 uur gerepareerd is. Duurt de reparatie langer dan vier uur dan zorgen we zo nodig voor een alternatieve warmtebron. Dit gaat in overleg met Woonwijze.

Zomerperiode, 16 mei tot 15 september

Als u de storing voor 19.00 uur meldt, verhelpen we die binnen 4 uur. Belt u na 19.00 uur, dan zorgen we dat de installatie de volgende dag voor 12.00 uur gerepareerd is.