Reparaties

Wie doet wat?

Groot onderhoud omvat zaken als het repareren van daken, het vervangen van de keuken of het buitenschilderwerk. Klein onderhoud is bijvoorbeeld het bijvullen van de cv-ketel, het vervangen van een kraanleertje of het schoonmaken van dakgoten. Al het groot onderhoud is voor onze rekening, het klein onderhoud verzorgt u in principe zelf.
Om het te verduidelijken hebben we een Onderhouds ABC  opgesteld. Daarin staat precies omschreven welke reparaties u als huurder moet doen en welke reparaties Woonwijze uitvoert.

Reparatieverzoek?

Werkt er iets niet goed meer in de woning en behoren wij dat te herstellen? Wij zijn u graag van dienst om het probleem te verhelpen. Reparatieverzoeken en technische klachten kunt u van maandag tot en met vrijdag melden van 8.00 uur tot 16.30 uur via telefoonnummer: 088-0221421 (voor spoedgevallen dag en nacht bereikbaar). De medewerkers van Jansen Huybregts beantwoorden alle telefoontjes. Ze helpen u graag verder.

Met de reparatieverzoek-app van Jansen Huybregts is het ook mogelijk foto’s van de schade mee te sturen. U kunt de app hier downloaden.

Direct melden

Als u het onderstaande formulier invult, neemt Jansen Huybregts contact met u op.

Reparatieverzoek

  • Bijvoorbeeld lekkage
  • Privacy

  • Als u een reparatieverzoek indient bij Woonwijze, dan verstrekt u persoonsgegevens. Wij gaan hier zorgvuldig, veilig en vertrouwelijk mee om. In deze privacyverklaring beschrijven we hoe we dat doen.